12 Ekim 2011 Çarşamba

02 Ekim 2011 Gölcük Nüzhetiye Köyü & Şelalesi

Uzun zamandır hep planladığım ancak bir sürü bahane ile bir türlü gidemediğim Nüzhetiye Şelalesine en sonunda 02 Ekim 2011 Pazar günü gidebildim.



İstanbul' a yaklaşık 140 Km. uzaklıktaki bu güzel yer sanıyorum çok fazla bilinmemesi, veya tercih edilmemesi kaynaklı olsa gerek yürüyüş parkuru çok temiz ve insan elinin çok değmediği bir yer. Parkurda yürürken etrafınızda pet şişeler ve çikolata v.s. çöpleri görmemek inanın çok mutlu ediyor insanı. En azından beni :).









Eğer benim gibi seyahatlerini Motosiklet ile yapmayı sevenlerdenseniz, buraya gitmek size ayrı bir tad verecektir. Sürekli yukarı doğru tırmanan, yılan gibi kıvrılan yolları ile motosiklet sürmesi uzunca bir otobandan ve şehir içi geçişinden sonra çok keyifli bir hal alıyor. Yukarı doğru tırmandıkça orman ve yeşilin kokusunun ciğerlerinize dolduğunu hissetmekte cabası.




Olmazsa olmaz sucuklarımız ve tatlı niyetine böğürtlenlerimiz, Hadi bana afiyet olsun :) ...




Tavsiyelerim;
  • Mutlaka yedek, ayakkabı ve çorapla gidin,
  • Güzergaha yakın tek tesis küçük bir Alabalık Çiftliği hazırlıklı olun (yanınızda yiyecek bir şeyler en azından enerji için çikolata gibi bir şeyler ve mutlaka su götürün),
  • Benim gibi tek başınıza gitmeyin parkurda başınıza bir şey gelirse yanınızda biri olsun,
  • Zorla kimseyi götürmeyin...


Sadık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder